skottisjeeevlaskott

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Skott - 21 januari 2012 18:26

Tja, ni undrar säkert va ja menar me rubriken, men men, de e inget viktigt me va ja menar bara en liten sak som ja not orkar snacka om, men Hm.. Här sitter ja i mörkret o göööör INGET...

Blöö Blöö Pözz Pözz, nää skojja (:

Hehe, Aja bloggar lite senare

TJARRÅ (;

 

Av Skott - 21 januari 2012 13:44

Tjoo bree, här sitter ja hemma o tråkar!

Lyssnar på lite musiko fixar bilder gör ja väl oxo, men iaf ja har tråk...

Men ni kan få lite musiko bilder iaf :)

Så.. och nu får ni lite pics ;)

                   

SÅ, Men ja kom på att ja har ju gjort om mitt rum lite ! De blev az fint äntligen, jaja, nu taggar man tills imorrn, hoppas bara att ja får spela me min klubba... Hm.. Jappi japp, men ja tänker ändå spela me den xD

Men nu ska ja kolla Facebook, sen ska ja köra nå lir, så

TJARRÅ:D R@N:D0M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare broshan!
Jag heter Jullyy o bor i boden typ... Jag gillar att köra skoter, cross, fyrhjuling osv... annars ä jag o spelar Innebandy, Azzå de skulle va roligt om ni ställde frågor, o skrev komentarer, men läs bloggen... kmr inlägg då o då ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards