skottisjeeevlaskott

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Skott - 17 januari 2012 20:22

HAHAHAHAH OMFG! Ja mst ju bah berätt om min o pawos buss resa hem me 265:an...

Det började me att bussens kopling började att rakla när vi va i heden, sen nästan vid degerbäcken så stannade vi,o bussens kopling hade slutat fungera.. då körde han på reserv koplingen, men då går bussen bara 30h/km Sååå de kom en bil o hämtade oss som åkte i bussen XD HAHAHAHA ja satt ipawos knä i framsättet ! XD GAHAHAHAH OMG vi tyyyyyp satt o skrattade ihjäl oss när hela bussen blev koooolllllsvart ju !!!!!!! XD HAHA.

Jaja, sen idag så gick min innebandy klubba sönder i tejpen, men de första ja gjorde när ja kom hem var att byta tejpen på den, så nu är den spel bar igen :DD !!

Jaja, nu ska man öva lite gitarr, fick 2 gryyyma läxor i gitarr igååååår ! ;D

MEN AJA, TJARRÅ :D XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare broshan!
Jag heter Jullyy o bor i boden typ... Jag gillar att köra skoter, cross, fyrhjuling osv... annars ä jag o spelar Innebandy, Azzå de skulle va roligt om ni ställde frågor, o skrev komentarer, men läs bloggen... kmr inlägg då o då ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards