skottisjeeevlaskott

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Skott - 20 januari 2012 22:53

TJAA, Ja nu, ääntligen blev ja klar me headern :)

Tkr den vart snygg faktiskt :D

 

SÅÅ :D Hehe, snyggt :)

Jaja, ni får 2 av mina favo bilder oxå ! ;)

    SNYYGT XD

Jaja, ska kolla facebook lite, sen dra chillet !

TJARRÅ :)

Av Skott - 20 januari 2012 20:07

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMFFFFFFFG !!!!!!!! GAHAHAHAHAHAHAH BARA, Alex fattar de där ;D

HAHA ;)

Jaja, nu taggar man te söndag me ont i handen ((infektion)) och  en klubba som ja not får spela me för att den är inte enligt spel reglerna... SKIT PÅ ER DOMAR JEEEVLAR, ja tänker ändååå spela me den "!! XD

Omg omg omg omfg hehe...

Jaja, nu äre lite mer läsare på bloggen ! :D SKIT bra azzåå ! :)

Fortsätt läsa även om ja e dålig på att uppdatera.. xD

Hehe.

Jaja ska dra o kör nå lir så...bloggar senare... ((IMORRN typ.. )) Hehe...

TJARRÅ :D



Juste.. Hade tänkt göra en ny header bara så ni vet, fast de kmr ta lite tid ... men iaf så gör ja de :) Hehe byebye ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare broshan!
Jag heter Jullyy o bor i boden typ... Jag gillar att köra skoter, cross, fyrhjuling osv... annars ä jag o spelar Innebandy, Azzå de skulle va roligt om ni ställde frågor, o skrev komentarer, men läs bloggen... kmr inlägg då o då ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards