skottisjeeevlaskott

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Skott - 4 januari 2012 18:51

Tjoho, nu bloggar ja igen.. :D

Men, Tänkte bara säga en grej till dej Felly, om du läser..

Så undrar ja om vi kunde a nån dag ? skulle va kul, de va såååå längesen ! :)

Jaja, tänkte lägga upp lite bilder  :D

   

Hahahahhahahahaha ! XD ja har jätte kul me webbcamen ! ;D YÄÄÄ :)

Ps.. de e mina nya kläder oxå ;)

Snyyyggah ;D

Jaja, ska dra, Felly hoppas du läser de där som e där uppe nu ;)

TJARRÅ :D 

Av Skott - 4 januari 2012 13:02

   

Ikej, Hej, Här e bilderna ja skulle ladda upp för nån dag sen  ♥

Fina ? Svar: Nja...

Jaja, Ni ska få 2 texter, en skickade Pawii te mej på Skype :D♥


Hela huset står i lågor, hoppas hela skiten brinner ner, Brandmännen skriker hämta vatten, men alla bara hämter mer bensin. Mitt i röker sitter Skottis käkar  pigelin å dricker vin. Stackars skottis dog i röken , Tralalal la la la laa....? HAHAHAHA XD Tack Pawo♥


Gud som haver COD kär, se till mig som noobig är. Vart ja än på banan trampar, står nån jävel där och campar. Lyckan kommer? lyckan går, datorn åker ut nästa år? Haha, Min lilla ''Bön'' ♥

Jaja, Ska dra, bloggar sen...

TJARRÅ :)


 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare broshan!
Jag heter Jullyy o bor i boden typ... Jag gillar att köra skoter, cross, fyrhjuling osv... annars ä jag o spelar Innebandy, Azzå de skulle va roligt om ni ställde frågor, o skrev komentarer, men läs bloggen... kmr inlägg då o då ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards