skottisjeeevlaskott

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Skott - 31 december 2011 23:33

Tja, nu blir ju nyårsafton som ja tänkte mej... för nu sitter ja här hemma me en data, läsk, glass, musik, mobil osv... Hahaha, Good Life..

Jaja, snart e de 2012, o ja tänker skåla me mej själv! ,,,

Under 2012 kmr ja va forever alone! JIPPI... YÄÄÄ va K00Lt XD

Jaja, hare gött, o gott nytt får... Host*** Mena år..

TJARRÅ :D

Av Skott - 31 december 2011 20:41

Hej, va gör alla på nyårsafton då ?! Ja gör inge iaf ! Ja har inge nätverk på datan så ja mobil bloggar, sitter i en soffa o lyssnar på musik.... Brs nyårsafton ! -.-"Azzå ! Jag dör utan mitt nätverk!!!!!!!!!!Ah, fyfan va tråk, nån som kan ringa o snacka ett tag elr nå ?Fan, ja har No Life... ;//Aja, gott nytt år alla gangstas där ute! YÄÄÄ VA K00Lt -.-"Hoppas 2012 blir bättre! Men ja försöker att hitta på nåt nyårslöfte? Hjälp nån?Oh, ja vill åka hem... Juste, egentligen skulle ja vart hemma o haft FF men mamma litar it på mej, så ja var tvungen att åka te nå muppar o ha tråk....O_"o Hoppas ja får gå hem...Jaja, va ska ja skriva?! Ja har så jävla tråååååk!!!! x((Men vafan...TJARRÅ ! Here i come ---> 2012 ! ;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare broshan!
Jag heter Jullyy o bor i boden typ... Jag gillar att köra skoter, cross, fyrhjuling osv... annars ä jag o spelar Innebandy, Azzå de skulle va roligt om ni ställde frågor, o skrev komentarer, men läs bloggen... kmr inlägg då o då ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards