skottisjeeevlaskott

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Skott - 13 december 2011 20:12

TjaTjaTja!  

Har ÄNTLIGEN fixat headern, Kolla själv!

 

Hehe... Fyfan va snygg ((NOT))   

Jaja, nu har jah iaf en header   Och här kmr en CHILL COOL KONSTIG låt (Y) !!

HAHAHA ASG! Bob Marley <3 Rasta Man!!! YÄÄÄÄÄÄ :DD

Jaja, BRB! TJARRÅ<3 :D


Av Skott - 13 december 2011 18:15

Thjooo Breee!!

AZZÅ OMG! Jah har inge att skriva hjälp mej fan!! Va ska jah skriva om?! Blir galen här! ^.^


Ps... Jah kmr dö på torsdag... Har utvecklingssamtal, it så bra för mej   


Aja, Tänkte lägga upp lite pics, från min dag med min Nöt Creme Anna<3 Ps.. Anna, I Follow You On Windows   


 

Dålig kamera, BUT Chillade drickor, Min Rasta Star To The Left & Annas Monster To The Right   

 

Hehe, Rasta Star & mina sönder klottrade skor   





Keey, Så nu bloggar jag senare, men nu har ni fler pics att kolla på   

TJARRÅ <3

...

Av Skott - 13 december 2011 16:42

Morgondagen kommer och sanningen piskar på
jag kommer aldrig lära mig, vet inte vart jag ska gå,
lever i en lögn, är detta livet eller är jag död?
finner glädje i det att handleden färgas röd,
tårarna tar övertag, jag blundar och tårar rinner
öppnar ögenen och ser hur lyckan sakta försvinner
glider ur mina händer och jag får ingen stadhet
och mitt hjärta är krossat men jag lever dag för dag
försöker skratta bort allt, vill inte visa hur jag känner
hur tankarna dödar och hur smärtan bara bränner
alla ord är som knivar som hugger i mitt bröst
var det för mkt begärt, med lite tröst ?
dränker mina tårar i en flaska absolut,
frågan är bara, när det får sitt slut
med rödsprängda ögon ser jag in i spegeln,
hatar bilden som jag ser,
men du vet, att SKOTTIS alltid ler



Jag vill känna trygghet, jag vill leva mitt liv,
men det känns som att det bara är ett tidsfördriv
meningen är borta och jag gråter mer än ler
jag ska ta mitt liv när du inte längre ser


Inse vad du gör, jag tittar upp och tappar greppet,
vet inte vad jag gör och håller på med, så jag släpper
det är kallt här ute, och jag håller mig inne
jag försöker att radera alla tusen onda minnen
men det går inte, det är försent att ändra på dem
men jag önskar dem försvinner lika snabbt som dem kom
förtränger livet, och i flera år tillbaka
har jag önskat och bett om att mitt liv det ska klarna
det har vart en jobbig tid, men jag klarar mig igenom
jag har osynliga sår, jag önskar att ni såg dem
men det gör ni inte, och kommer aldrig att göra
jag skriker efter hjälp men ingen jävel vill höra
så som ni betedde er, det ska jag ej förlåta
kommer aldrig mer att stötta er och aldrig mer att gråta
min familj är stark, och mina vänner backar ryggen
ni har hjälpt mig genom livet, jag vill säga tack så mkt


Jag vill känna trygghet, jag vill leva mitt liv,
men det känns som att det bara är ett tidsfördriv
meningen är borta och jag gråter mer än ler
jag ska ta mitt liv när du inte längre ser...






Okej... Om ni fattar nu så har min dag varit sjukt så jävla jobbig.... Bråk, Snöbadad -.- , å lite annat.....

Tur att ja fortfarande har en ängel där ute... Saknar dej så sjukt mkt.   


Slut för den här timmen.... ;)


Av Skott - 13 december 2011 12:47

Azzå allvar, de ä jävligt fegt att 2st som går i 9:an snöbadar en som går i 6:an! ((azzå jag)) -.-"Jaja, de var roligt o ja skratta ihjäl mej.....Mhmm.... Jävligt kul, sen så satt jag o drack Monster blandat me Rasta Star... Fett gött :D <3 Haha kul, de ä snöbolls krig utanför fönstret .... 7:or mot nå P12:or ^.^ ;D Fan de e 1 timme kvar tills min lektion börjar!Typ har shit boooring!!!Men imorse snacka ja me en gangsta boy i mobben ;).... Aja, nu måste ja fan springa härifrån innan ja blir snöbadad av the chickens igen :)TJARRÅ :D<3

Av Skott - 13 december 2011 08:14

Yoo Yoo! Whazzz up gangsta?! ;)Själv åker jag bil, så ja bloggar från mobben ^^Men nu ska man ju fan te hilldurs o kolla nå Lucia grejs -.-" tråkigt...Mhmm... Idag har ja 2 timmars rast så de blir nog att gå to the city o chilla ;DOjdå, jag ä typ framme nu så ja bloggar sen,.TJARRÅ :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare broshan!
Jag heter Jullyy o bor i boden typ... Jag gillar att köra skoter, cross, fyrhjuling osv... annars ä jag o spelar Innebandy, Azzå de skulle va roligt om ni ställde frågor, o skrev komentarer, men läs bloggen... kmr inlägg då o då ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards