skottisjeeevlaskott

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Skott - 11 december 2011 20:04

Tjenare Tjenare! Nu har man varit i Sunderbyn å spelat lite bandy.... Men usch fy blä! vi förlora...  

Jaja, ja sitter iaf å äter lite pizza... Jävligt gött!  <3

Vet ni... förut tyckte jag att de var så jävla onödigt att blogga... å då brukade ja å mina gangsta polare lyssna på den här låten... XD

Mmhmm.... Jaja just nu så e den så dååååååååååååålig ^.^

Den här e mkt BÄTTRE! <3<3<3.... Check it out ;)

Hehe... De e ju min gangsta song   

Men här kmr nåra andra coola låtar!

Jahap... De var nåra CoOoooooOOooOoola låtar de    XD

Aja.. Nu ska man gå å nörda PS3... TJARRÅ  <3




Av Skott - 11 december 2011 13:34

Tjenare Tjenare! Nu blev ja tvungen att fixa en blogg här juuuuuee!   

Jag kmr lägga upp bilder lite senare... Ja måste ba fixa min DaaamPpPPppppPPp Dator lite   

Jaja har får ni en sjukt! Fin! Låt!

Det e bara ett lite mine till en av mina bästisar... som jag tyvär it kan snacka me...  

Men aja nu måste jag fan tagga här! Har ju bandy match snart... så jag bloggar senare TJARRÅ   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare broshan!
Jag heter Jullyy o bor i boden typ... Jag gillar att köra skoter, cross, fyrhjuling osv... annars ä jag o spelar Innebandy, Azzå de skulle va roligt om ni ställde frågor, o skrev komentarer, men läs bloggen... kmr inlägg då o då ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards